Ostutingimused

Updated: 2019-09-27

1. Üldin

Võite enda valikus kindel olla! Tagame Teile tarnitud toodete ja teenuste kõrge kvaliteedi, järgides toodete valmistamise ja kontrolli suhtes kohaldatavaid seadusi ja määrusi.

2. Hinnad ja tellimine

Me pakume tellimusi nii siduva lepingulise kohustusega kui ka ilma. Siduva lepingulise kohustusega tellimus kestab kuni lepinguperioodi lõpuni. Parima efekti saavutamiseks on oluline hambaharjapead vahetada iga kuu, seetõttu on meie tellimused üles ehitatud nii, et te ei peaks kunagi olema ilma harjapeata. Kõik meie tooted on hügieeniliselt pakendatud ja suletud. Tellitud tooted saadetakse Teile otse postkasti, ei mingeid järjekorras seismisi postkontoris ega kauplustes.

Praeguse pakkumise kohta vaadake palun oma tellimuse kinnitust või arvet.

Tellimuse eest tasumine toimub arve alusel. Iga saadetise eest tuleb tasuda veotasu 4–5 eurot.

3. Tarneaeg ja -viis

Tavaline tarneaeg on umbes 2–3 nädalat alates tellimiskuupäevast. Saadetis toimetatakse otse Teie postkasti (juhul kui pakk on liiga suur, saate postkasti teate ja saate paki kätte lähimast väljastuspunktist).

Kiire tarne tagamiseks on meil alati kõik kaubad laos olemas. Kui juhtub, et me siiski ei suuda tellitud kaupa kokkulepitud aja jooksul kohale toimetada, teavitatakse teid koheselt viivituse põhjusest ning teatatakse uus kohaletoimetamise kuupäev. Seejärel on Teil õigus tasuta tühistada kogu ostutellimus.

4. Maksetingimused

Maksmine kõigi meie kampaaniapakkumiste eest toimub arve alusel, mille saate koos saadetisega. Oma tellimuse numbri leiate tellimuse kinnituselt, mis saadetakse Teile e-posti teel. Maksetingimused sõltuvad Teie ostust ja varieeruvad vahemikus 20–30 päeva. Seetõttu palume Teil pöörata tähelepanu iga saadetise maksetähtpäevale.

Maksmisega viivitamine või tasumata jätmine
Arve maksetähtaja ületamisel lisandub arvele 5€ suurune meeldetuletustasu, millele võib lisanduda kokku lepitud viivis ülemaksetähtaja läinud arvetelt suuruses 2% kuus kuni võlgnevuse täieliku tasumiseni. Kui meeldetuletused koos tasudega ei too tulemust, siis lisandub 15€ suuruse nõudekulu inkasso poolt.  Kui 15€ suurune nõudekulu jääb tasumata, siis lisandub teine suuruses 5€. Juhul kui võlgnevuse osas ei ole olnud makseid ega kokkulepet, siis kasutame juriidilisi viise võlgnevuse lahendamiseks. Iga selline juriidiline tegevus võib kaasa tuua lisakulutusi ning märkeid registrites maksekäitumise osas.  Kui on leitud kokkulepe maksete tasumiseks, osamaksetena tasumisesks, siis rakendub tasu 20€.

Kui Teil on siduva lepingulise kohustusega tellimus, aga arve on vaatamata saadetud meeldetuletusele tasumata, tuleb ülejäänud tellimusega seotud maksed viivitamatult tasuda.

5. Maksud

Sõltuvalt saadetise tüübist on saatekulu alati 4–5 eurot.

6. Lepingust taganemise õigus

Kauglepinguseaduse ja väljaspool äriruume sõlmitud lepingu seaduse kohaselt on Teil kliendina õigus Teie allkirjastatud liitumisleping üles öelda 14 päeva jooksul alates kauba tarnimise kuupäevast, ja kui olete saanud teavet oma taganemisõiguse kohta. Taganemisõigus ei kehti tellimuses olevate täitepakendite puhul. Kui soovite kliendina kasutada oma taganemisõigust ja stardipaketi tagastada, palume Teil võtta e-posti või telefoni teel ühendust meie klienditeenindusega. Tagastatav toode ei tohi olla kasutatud. Teil on õigus toodet uurida, aga see tuleb tagastada kompleksselt ja muutmata kujul, et tagastus saaks kinnitatud. Kui tagastate toote kasutatud kujul, saadetakse see Teile tagasi. Oluline on ka see, et tagastusse oleks lisatud Teie kliendinumber, et saaksime kindlaks teha, kellele see kuulub. Teie vastutate saatmiskulude eest.

7. Tagastamine või tasumata saadetis

Ühe või mitme saadetise tasumata jätmist ei loeta lepingu lõpetamiseks. Kui tagastate toote või kui te ei võta saadetist välja, ei vabasta see teid maksekohustusest. Meile tagastatud kauba tagastamisel tuleb Teil tasuda 10 eurot tagastamise käitlemiskulu.

8. Garantii ja kaebuste esitamine

Kaebuse esitamise õigus kehtib kaupadele, millel esineb kehtivate tarbijakaitseseaduse kohaselt ilmne viga. Klientidel, kes on tellitud tootel avastanud ilmse vea, tuleks meiega esimesel võimalusel jaotises Võtke meiega ühendust märgitud kontaktandmete kaudu ühendust võtta. Kahe kuu jooksul pärast vea avastamist esitatud kaebused loetakse alati õigeaegselt esitatuks. Kliendil on kaebuse esitamise õigus 3 aastat.
Soovime, et Teie kui klient oleksite rahul. Kui toode on tagastatud ja kaebus heaks kiidetud, saadame iseenesest mõistetavalt uue tootesaadetise tasuta ning hüvitame Teile ka tagastamiskulud. Püüame tagada, et see toimuks 30 päeva jooksul peale kaebuse saamist. Jätame endale õiguse jätta kaebus rahuldamata, kui selgub, et kehtiva tarbijakaitseseaduse kohaselt tootel puudusi ei leita.

9. Kauba tarnimata jätmine

Kui te pole oma kaupa õigeks ajaks kätte saanud, võtke ühendust meie klienditeenindusega ja me aitame Teil uue tarne korraldada.

10. Isikuandmete kaitse eeskiri

SLP tagab Teie isikuandmete kõrgetasemelise kaitse ja õiguse hallata oma isikuandmeid. Meie juhtpõhimõtted on lihtsad. Meie andmete kogumise eesmärgid ja põhjused on läbipaistvad. Käesolevas isikuandmete kaitse eeskirjas on kirjeldatud, millist teavet ja mis eesmärgil me kogume, kuidas saate oma teavet hallata ja kuidas meiega ühendust võtta. See isikuandmete kaitse eeskiri kehtib SLP toodete kasutamisel. Töötleme Teie isikuandmeid peamiselt selleks, et täita oma kohustusi Teie ees. Meie eesmärk ei ole töödelda rohkem isikuandmeid, kui see on eesmärgi saavutamiseks vajalik, ja püüame alati kasutada vähem tundlikke isikuandmeid. Teie isikuandmeid vajame ka selleks, et pakkuda head teenindust nt turunduse, halduse ja teabe edastamise osas. Samuti vajame Teie isikuandmeid seaduste järgimiseks ning kliendi- ja turuanalüüside tegemiseks.

Teil on õigus keelduda oma isikuandmete kasutamisest otseturunduse eesmärgil. Esmakordsel isikuandmete kogumisel saate selle kohta rohkem teavet ja saate täpsustada oma eelistuse, mil moel Teiega edaspidi ühendust võetakse. Nende tingimuste kohaselt on SLP vastutav selle eest, et kõik toimingud toimuks vastavalt kehtivatele õigusaktidele.

Milliseid isikuandmeid me töötleme?
Kogume teavet peamiselt Teilt kui kliendilt. Sellise teabe näideteks on nimi, telefoninumber, e-posti aadress ja füüsiline aadress. Registri tõrgeteta toimimiseks värskendame Teie andmeid ka muudest avalikest registritest. Uute tellimuste puhul koostame analüüsi koostöös oma arvepartneriga. Analüüsi eesmärk on tagada mõlemale lepingupoolele lepingu täitmiseks sobivad tingimused.

Millal me Teie isikuandmeid kogume?

  • Ostuhetkel, nt telefoni teel, veebilehe või täidetud kupongide abil.
  • Kui võtate meiega ühendust e-posti või telefoni teel, meie veebilehe või sotsiaalmeedia kaudu.
  • Uuendades oma kontaktandmeid veebilehel dentle.com jaotises „Minu konto“.

Miks me Teie isikuandmeid töötleme?
Töötleme Teie isikuandmeid peamiselt allpool nimetatud eesmärkidel, aga ka muudel kogumise ajal teavitatud täiendavatel eesmärkidel:

  1. teenuste tellimuste täitmiseks ühe SLP pakutava kanali kaudu, näiteks arvete, preemiate saatmiseks, pakkumistest ja muudest võimalikest makseviisidest teavitamiseks;
  2. hea klienditeeninduse võimaldamiseks, näiteks päringute haldamiseks, vigase teabe parandamiseks või Teie soovitud teabe saatmiseks;
  3. turu-uuringute teostamiseks;
  4. süsteemi administreerimiseks ja statistiliste andmete kogumiseks meie kasutajate ostukäitumise ja käitumismustrite kohta; seejuures ei tuvastata mitte ühtegi isikut, kõik toimub koondtasandil;
  5. meie toodete ja teenuste arendamiseks, tarnimiseks ja parendamiseks meie veebilehtede käitumismustrite analüüsi abil;
  6. isikuandmeid kasutatakse analüüsimisel ka segmenteerimiseks, mis on pakkumiste ja allahindluste, aga ka nii üldise kui ka sihipärase turunduse aluseks;
  7. Teile teabe ja turundusmaterjali saatmiseks SMSi, e-posti teel või muude digitaalsete kontaktandmete kaudu nagu nt sotsiaalmeedia, kui olete meiega aktiivses kliendisuhtes;
  8. Teiega telefoni, SMSi, e-posti või posti teel ühenduse võtmiseks muude pakkumiste, kampaaniate või teenuste osas, mis võivad meie arvates Teile huvi pakkuda. pange tähele, et saate sellest otseturundusest igal ajal keelduda;
  9. Teile asjakohaste soovituste, pakkumiste ja kohandatud teenuste pakkumist vastavalt sellele, millest teised sarnase käitumismustriga inimesed on huvitunud, milliseid teenuseid olete valinud, mida olete vaadanud ja mille vastu olete huvi tundnud;
  10. aitamaks meil oma veebilehte arendada ja täiustada Teie kasutajakogemust;
  11. oluliste sõnumite saatmiseks muutustest meie tingimustes ja eeskirjades.

Avalikustatav teave
Võime oma teenuste osutamiseks jagada teavet teiste ettevõtetega, kes töötlevad andmeid meie nimel. Näiteks selliste teenuste kohta on analüüs ja levitamine või muud teenused, mis on vajalikud meie kasutus- ja tarnetingimuste säilitamiseks ja kohaldamiseks. Isikuandmete käitlemisel järgitakse siiski alati kõrget turvalisust ja konfidentsiaalsust. Sellistel juhtudel vastutab SLP isikuandmete eest, lisateabe saamiseks võite meiega igal ajal ühendust võtta.
SLP järgib reegleid, mis on sätestatud andmekaitsemääruses (GDPR, The General Data Protection Regulation [isikuandmete kaitse üldmäärus]). Kui SLP peaks edastama informatsiooni teistele ettevõtetele või koostööpartneritele – see tähendab, et teie isikuandmeid töödeldakse riigis, mis ei kuulu EL-i / EMP-sse ega kuulu EL komisjoni riikide loendisse, mille kohta EL komisjon leiab, et isikuandmete töötlemise reeglitega on tagatud piisavalt kõrgetasemeline kaitse – siis sellisel juhul garanteerib SLP, et selline ettevõte või koostööpartner kohustub järgima andmekaitsemääruses sätestatud reegleid või meie juhtumi puhul rakendama teie isikuandmete töötlemisel piisavalt kõrgetasemelist kaitset.

Koostööpartnerid
SLP teeb koostööd mõne meie valitud partneriga, kellele võime edastada Teie registreeritud isikuandmeid. Nagu SLP, müüvad ka meie partnerid kaupu ja teenuseid. Usume, et võite olla huvitatud nendelt ettevõtetelt pakkumiste saamisest. Seega võivad meie koostööpartnerid Teiega turunduseesmärkidel ühendust võtta. Meie koostööpartnerite kohta lisateabe saamiseks pöörduge palun meie klienditeenindusse.

Isikuandmete õiguslik alus, säilitamine ja hajutamine
Esitades teabe SLPle volitate SLPd registreerima ja säilitama teavet selle kohta, millist teenust meilt ostsite, ning töödelda määratletud isikuandmeid nimetatud eesmärkidel. Isikuandmete töötlemise õiguslike alustena viitab SLP lepingute täitmisele, juriidilistele kohustustele, õigustatud huvidele või nõusolekule.

Kui SLP kasutab õigusliku alusena õigustatud huvi, tehakse seda ainult ülaltoodud lõigus “Miks me Teie isikuandmeid töötleme?“ nimetatud eesmärkidel.
Pange tähele, et kui kasutame õigusliku alusena „nõusolekut“, saate oma nõusoleku igal ajal tühistada pöördudes meie poole, kontaktandmete saamiseks lugege jaotist „Kuidas meiega ühendust võtta”.
Töötlemine toimub vastavalt kehtivatele õigusaktidele, see tähendab, et isikuandmeid ei säilitata kauem kui on töötlemise jaoks hädavajalik. SLP säilitab Teie isikuandmeid seni, kuni olete meie klient. Tellimuse tühistamise korral kasutatakse Teie andmeid turunduseesmärkidel kuni 3 aastat.
See tähendab praktiliselt seda, et andmeid hajutatakse, kuna need pole enam asjakohased ega vajalikud ei analüüsimiseks ega otseturunduseks sel eesmärgil, milleks neid koguti. Osa teavet saab kauem säilitada, kui seda nõuavad muud juriidilised nõuded, nagu nt raamatupidamise seadus. Isikuandmete käitlemisel järgitakse siiski alati kõrget turvalisust ja konfidentsiaalsust.

Teie õigused ja valikud
Teil on oma isikuandmetega seoses õigused ning Teil on võimalus mõjutada enda kohta leitavat teavet ja seda, mida salvestatakse. SLP parandab omal initsiatiivil või kliendi algatusel ebaõigeks osutunud teabe. Samuti võite igal ajal taotleda, et teie andmed kustutataks, või et nende kasutamist piirataks, võttes meiega ühendust (kontaktandmeid vt allpool).

Kui soovite loobuda meiega suhtlemisest, võite abi saamiseks ühendust võtta meie klienditeenindusega.

Üks kord aastas on Teil võimalik tasuta taotleda SLPlt kirjalikku väljavõtet selle kohta, millised teie isikuandmed on registreeritud.

11. Lepingu üleandmine

SLPl on õigus anda sellest lepingust tulenevad õigused ja kohustused üle teisele, eeldusel, et omandajalt võib eeldada, et ta võtab üle kõik selle lepinguga seotud SLP kohustused. Kui SLP loovutab oma õigused ja kohustused teisele, asub omandaja SLP kui selle lepingu osalise asemele, omandajal on omakorda õigus loovutada oma sellest lepingust tulenevad õigused ja kohustused. Kui sellest lepingust tulenevad õigused ja kohustused antakse üle teisele, ei teki Teile kui kliendile jooksval tellimisperioodil mingeid kulusid.

12. Vanusepiirang

Meie juures ostlemiseks peate olema vähemalt 18-aastane.

13. Vaidluste lahendamine

Vaidluste tekkimise korral palume Teil kirjutada kiri või e-kiri ja juhtumit kirjeldada. Esitage kindlasti oma nimi, aadress, telefoninumber, tellimisnumber ja kaebuse esitamise faktilised põhjused.

14. Lepingu lõpetamine

Võite oma tellimuse igal ajal tühistada telefoni või e-posti teel või kirjalikult. Kui Teil on siduv lepinguline kohustus, lõpetatakse leping pärast lepinguperioodi lõppemist. Kui Teil on jooksev tellimus ilma siduva lepingulise kohustuseta, tühistatakse teie leping 10 päeva enne järgmise tellimuse postitusaega.

Tasumata jätmist ei loeta lepingu lõpetamiseks. Kui tagastate paki, ei vabasta see teid tasumisest, vt punkti 7.

15. Pakkumised ja kampaaniad

SLP pakub pidevalt erinevaid tootevalikus olevate toodete kampaaniaid. Pakkumised võivad eri aegadel erineda, kuid kampaaniate eripäraks on anda klientidele võimalus proovida meie tooteid tasuta või tavahindade puhul olulise allahindlusega. Nende pakkumiste ja kampaaniate osas kehtib reegel – ainult üks valim leibkonna kohta. SLP jätab endale väärkasutuse kahtluse korral õiguse tellimusi ette teatamata tühistada. Kui sooduspakkumist kasutatakse rohkem kui üks kord leibkonna kohta, jätab SLP endale õiguse nõuda kliendilt alates teisest tellimusest täishinda.

16. Vääramatu jõud (Force Majeure)

SLP vabastatakse karistustest käesolevast lepingust tulenevate teatavate kohustuste täitmata jätmise eest, kui rikkumine põhineb allpool toodud vabastavatel asjaoludel ja kui asjaolud takistavad, raskendavad või viivitavad kohustuste täitmist. Vabastavateks asjaoludeks peetakse muuhulgas riiklike asutuste meetmeid või tegevusetust, uusi või muudetud õigusakte, tööturukonflikte, blokaadi, tulekahjut, üleujutust, sabotaaži, suurõnnetust või samaväärset asjaolu, mis toimus ettevõttest sõltumatutel põhjustel. Vääramatu jõud hõlmab ka valitsuse otsuseid, millel on turule ja toodetele negatiivne mõju, nt märgistamispiirangud, hoiatustekstid, müügikeelud, ebanormaalne turgude langus jms.

17. Teatised ja teave võimalike muudatuste kohta

Kui meie lepingutingimustes ei ole sätestatud teisiti, tuleb SLPl teave Teile kui kliendile saata kirja või e-posti teel või koos saadetisega. Kliendina on Teil võimalik saada meie toodete kohta üldist teavet muud tüüpi materjalidest nagu nt voldikud, brošüürid, lendlehed, uudiskirjad ja e-post.

18. Küpsised

Meie veebisaiti külastades saate teatud teavet salvestada oma arvutisse. See teave salvestatakse küpsisena või samalaadse failina. Küpsised on väikesed tekstifailid, mis kantakse veebisaidilt teie kõvakettale või veebilehitsejasse, mis omakorda võib küpsised salvestada Teie kõvakettale. See tähendab, et saame teid paremini aidata.

Tänu sellele küpsise infole saame mõõta veebilehel toimuvat ja kohandada teavet vastavalt Teie soovidele. Eesmärgiks on säästa aega ja saada Teie külastusest rohkem kasu. Kuna teave näitab, kuidas ja millal külastajad seda veebilehte kasutavad, saame seda pidevalt täiustada. Kasutame küpsiseid ainult Teie kõvakettal oleva teabe nägemiseks, mille on sinna paigutanud veebilehelt www.gracewellness.se pärinev küpsis. Me ei kasuta küpsiseid isikuandmete, nt inimese nime või e-posti aadressi kogumiseks.

Google Analytics
See veebileht kasutab Google Analytics’it, veebianalüüsi teenust, mida pakub Google Inc. („Google”). Google Analytics kasutab küpsiseid, mis edastatakse Google’ile ja mida Google säilitab Ameerika Ühendriikide serverites. Google kasutab saadud teavet veebilehe kasutamise hindamiseks, veebilehe omanikule lehe tegevuste kohta aruannete koostamiseks ning muude veebilehe tegevuste ja Interneti kasutamisega seotud teenuste osutamiseks. Google võib seda teavet edastada ka kolmandale osapoolele, kui seadus seda ette näeb või juhul, kui kolmas isik töötleb seda teavet Google’i nimel. Google ei seo Teie IP-aadressi ühegi muu Google’i valduses oleva teabega.

Võite küpsiste kasutamisest keelduda, kohandades veebilehitsejal oma seadeid, kuid palume Teil olla teadlik, et see võib tähendada, et Teil pole võimalik veebilehe funktsioone täies mahus kasutada. Selle veebilehe kasutamisega nõustute, et Google töötleb Teie isikuandmeid ülalkirjeldatud viisil ja eesmärkidel.

19. Võtke meiega ühendust

Kui Teil on küsimusi toodete, oma tellimuste või muude SLPga seotud küsimuste kohta, aitame teid hea meelega.
Ostude või tellimuste kohta käivatele küsimustele vastame e-posti teel tööpäeviti 48 tunni jooksul pärast taotluse saamist.
Meile helistamisel kõne salvestatakse. Teeme seda Teie turvalisuse nimel, aga ka selleks, et saaksime oma töötajaid koolitada ja töömeetodeid täiustada.

Klienditeenindus:

E-post: info@dentle.ee
Telefon: 622 6333

Teie ostukorv