Klienditeenindus

Meie klienditeenindus aitab rõõmuga kõikides küsimustes,
mis puudutavad meie tooteid või tellimusi. Võta julgelt ühendust!
Telefon:

622 6333
Klienditeeninduse kõnekeskuse tööaeg: tööpäeviti kell 09:00-17:00.

Email:

info@dentle.ee

Korduma kippuvad küsimused

Minu tellimus

Milliseks minu tellimus kujuneb?

Meie Dentle’is pakume oma Dentle One tootega seoses mitmeid erinevaid valikuvõimalusi. See, milliseks tellimus kujuneb, sõltub tehtud valikutest. Üksikasjalikuma informatsiooni oma tellimuse sisu kohta saab tellimuse kinnituselt või oma esmaselt arvet. Kui tellimuse kohta on küsimusi, pöördu julgesti meie klienditeeninduse poole.

Kuidas ma saan oma tellimuse lõpetada?

Meie tingimuste kohaselt võib tellimuse, peale kokkulepitud harjapea komplektide kättesaamist, tühistada ning me lõpetame nende edasise saatmise. Otsustades oma tellimust mitte tühistada, jätkub kõik endistviisi ja tarned laekuvad samade intervallidega.

Hambaharjapeade kollektsioon hakkab käest ära minema? Võta meie klienditeenindusega ühendust ning me aitame muuta tarnete laekumise sagedust.

Kui sageli uued hambaharjapead tarnitakse?

Parima harjamistulemuse saavutamiseks soovitame vahetada hambaharjapead kord kuus. Põhjuseks on harjaste kulumine pideval kokkupuutel hambavaabaga – see vähendab aja jooksul harjaste tõhusust. Kohe on tunda, kui kasutada piisavalt uut harjapead – hambad on puhtad ja katuvabad, ei ole halba hingeõhku, igemed on terved ja heleroosat värvi ning ei veritse hammaste harjamisel. 



Kui oled kätte saanud selle koguse harjapeade komplekte, mille ostukokkuleppe esmase tellimusega vormistasid, võid muuta tarnesagedust. Võta ühendust meie klienditeenindusega ja me aitame astuda selleks vajalikke samme.

Tellimus ja õigus sellest taganeda

Mida tähendab tellimusest taganemise õigus?

Kliendil on õigus tellimusest taganeda 14 päeva jooksul alates esimese tarne kättesaamisest. Me võtame vastu ainult kasutamata kaupa. Kliendil on õigus kaupa kontrollida, kuid see tuleb tagastada rikkumatuna ja muutumatus seisukorras, muidu me saadetist vastu ei võta. Saates meile tagasi juba kasutatud kaupa, saadame selle uuesti kliendile. Tagastatavale kaubapakendile tuleb lisada ka kliendinumber või isikukoodi, mille alusel tuvastame, kellele kaup kuulub. Kliendil tuleb tasuda kauba tagastamise kulud, kuid tasuda ei tule koos kaubaga saabunud esmast arvet.


NB! Taganemisõigus kehtib ainult esmasele tootele, mitte enam tellimusest märgitud edasistele harjastele.

Boomerang
C/O Dentle
Aasa tee 1
74201 Loo
.

Kui soovid kaupa tagastada, kontakteeru meie klienditeenindusega telefonil 622 6333, et tagada, et Sulle ei saadetaks rohkem tooteid ja arveid.

Mida tähendab tellimuse kinnitamine telefoni teel?

Kuna telefonimüügi puhul füüsilisi lepinguid ei sõlmita, saadame tellimuse kinnitamiseks info tellimuse sisuga SMS, e-posti või paberkandja teel. Kui tellimusekinnitusele on kokkulepitud kujul vastatud loeme seda nõusolekuks ning anname tellimuse töösse. Sellel kinnitusel on õiguslik kehtivus nagu kirjalikul lepingul ning see on tagatiseks nii kliendile kui müüjale. Kokkuleppele jõudmise protsessi jooksul selgitab müüja kliendile selgesõnaliselt lepingu tingimusi ning informeerib klienti tellimuse sisust. Meie tingimuste ja juhiste lugemiseks – klõpsa siin..

Nõusoleku tingimused

Meie tingimuste ja juhiste lugemiseks – klõpsa siin.

Allahindlus

Meie pakkumine

Müüme Dentle’is tooteid telefoni, interneti teel, tänavatel, marketites ja kaubanduskeskustes. Pakendame meie tooted lahendustesse, mis on kohandatud meie tarbijate vajadustele. Kui oled valinud ettetellimise kasuks, saad oma elektrilise hambaharja soodushinnaga või isegi tasuta.

Mis Sa mulle helistasid?

Juhul, kui imestad, miks me just Sulle helistasime, on põhjuseks see, et oled varem osalenud supermarketi küsitluses või kampaanias või teinud ostu. Kõikide marketite küsitluste, kampaaniate ja ostude käigus määratlevad tingimused, millega oled nõustunud, et Sinu isikuandmeid võidakse kasutada kolmanda poole poolt turunduse eesmärgil. Kuna oleme saanud Sinu mobiiltelefoni numbri, tähendab see, et oled aktiivselt nõustunud selle teabe edastamiseks, nõustudes isikuandmete töötlemise tingimustega. Dentle peab loomulikult kinni turu regulatsioonidest, mis on sätestatud selliste asutuste poolt nagu SWEDMA või Kontakta, mis on pühendunud koostööle tööstussektoriga.

Kui tahad loobuda edasisest kontaktist Dentle’i poolt telefoni või e-posti teel, kontakteeru meiega aadressil info@dentle.ee, ütle oma nimi, telefoninumber ja e-posti aadress(id), mida tahad blokeerida.

GDPR

Võtame vastutuse kõikide isikuandmete – Sinu nimi, aadress, e-posti aadress, telefoninumber, sünnikuupäev jms – töötlemise eest, mille oled meile edastanud oste tehes. Dentle on isikuandmete töötleja ja töötleb neid kooskõlas isikuandmete kaitset puudutavate seadustega (GDPR, varasem ÄRootsi isikuandmete seadus")

Arveid puudutavad küsimused

Kuidas ma maksan?

Oma arvete töötlemiseks kasutame koostööpartnerit Tantsivad Robotid OÜ . See tähendab, et meie kliendina peaksite alati sooritama oma maksed arve esitanud ettevõttele. Kui tekib küsimusi maksekuupäeva vm arvet puudutava teabe kohta, võtke palun ühendust info@dentle.ee.

Kõigi tarnete eest makstakse arve alusel ning maksetähtaeg on 28 päeva alates arve väljastamise kuupäevast.

Mulle saadeti meeldetuletus?

Meeldetuletused saadetakse ainult juhul, kui maksetähtaeg on möödunud ja makset ei ole sooritatud. Reeglina võtab makse sooritamise registreerimine 1-3 tööpäeva. Kui oled sooritanud makse maksetähtaja kuupäeval, kuid siiski meeldetuletuse saanud võib seda lihtsalt ignoreerida. Meeldetuletuskirja tähelepanuta jätmise korral edastatakse võlgnevus menetlemiseks inkassofirmale Julianus Inkasso.

Millise garantii saan ilma ettetellimiseta?

Tagame meie elektrilistele hambaharjadele kaheaastase garantii. Võid igal hetkel valida ka harjavarude ettetellimise ja saada seega eluaegse garantii nii kaua, kui kaua Su ettetellimine kestab.

Toode ja garantii

Dentle One ajalugu

Dentle One sündis tehnoloogiale keskendunud elektriliste hambaharjade disaini kahtluse alla panekust. Tahtsime luua alternatiivi. Tõhusa harja, mis puhastab õrnalt ja on samas ka ilus. Hambaharja, mis rõhutab puhtust ja lihtsust, ilma üleliigsete funktsioonideta, mis pakub head disaini ja usaldusväärset tööd soodsa hinna eest.

Dentle One on toodetud Rootsis, sellel on unikaalne laadimisalus ja ergonoomiline, haaramisel mugavast materjalist kolmnurkne vars. Varre kuju ja materjalivalik teeb mugavaks nii harja käes kui valamu äärel hoidmise. Disian võimaldab harja väiksemat vibratsiooni ja mürataset. Kõik ühes, see on lahendus, mis on nii unikaalne, ilus kui funktsionaalne. Loodame, et jääd Dentle One’iga rahule.

Eluaegne garantii

Seda sa juba tead, et saad oma Dentle’i tootele eluagse garantii, eks ole?

Me usaldame oma toodete kvaliteeti. Just sellel põhjusel anname kõikidele oma aktiivsetele tellijatele Dentle elektrilisele harjale eluaegse garantii. Juhul, kui su Dentle peaks tellimuse kehtivuse ajal mistahes põhjusel töötamast lakkama, piisab sellest, kui saadate hambaharja meie klienditeenindusse, kus ei esitata teile küsimusi. Saadame uue hambaharja täiesti tasuta. Meie jaoks on see üks osa Dentle lihtsuse konseptsioonist.

Kui soovid täpsemat informatsiooni eluaegse garantii eeliste kohta, võta meiega ühendust.

Quick guides

Quick guides: Dentle One Plus, Dentle One ja Dentle Zip.

You've switched the language and there are items in the cart. If you keep the Eesti language, the cart will be emptied and you will have to add the items again to the cart.

Teie ostukorv