Klienditeenindus

Meie klienditeenindus aitab  rõõmuga kõikides küsimustes,
mis puudutavad meie tooteid või tellimusi. Võta julgelt ühendust!
Telefon:

622 6333
E-R 09.00-17.00

Email:

info@dentle.ee

Korduma kippuvad küsimused

Minu tellimus

Milliseks minu tellimus kujuneb?

Meie Dentle’is pakume oma Dentle One tootega seoses mitmeid erinevaid valikuvõimalusi. See, milliseks tellimus kujuneb, sõltub tehtud valikutest. Üksikasjalikuma informatsiooni oma tellimuse sisu kohta saab tellimuse kinnituselt või oma esmaselt arvet. Kui tellimuse kohta on küsimusi, pöördu julgesti meie klienditeeninduse poole.

Kuidas ma saan oma tellimuse lõpetada?

Meie lepingu tingimuste kohaselt võib tellimuse, peale kokkulepitud harjapea komplektide kättesaamist, mistahes ajal tühistada ning me lõpetame nende saatmise. Otsustades oma tellimust mitte tühistada, jätkub kõik endistviisi ja tarned laekuvad samade intervallidega.



Hambaharjapeade kollektsioon hakkab käest ära minema? Võta meie klienditeenindusega ühendust ning me aitame tarned katkestada või näiteks muuta tarnete laekumise sagedust.

Kui sageli uued hambaharjapead tarnitakse?

Uued hambaharjapead saadetakse mugavalt postkasti iga kahe kuu tagant. 
Parima harjamistulemuse saavutamiseks soovitame vahetada hambaharjapead kord kuus. Põhjuseks on harjaste kulumine pideval kokkupuutel hambavaabaga – see vähendab aja jooksul harjaste tõhusust. Kohe on tunda, kui kasutada piisavalt uut harjapead – hambad on puhtad ja katuvabad, ei ole halba hingeõhku, igemed on terved ja heleroosat värvi ning ei veritse hammaste harjamisel. 



Kui oled kätte saanud selle koguse harjapeade komplekte, mille ostukokkuleppe esmase tellimusega vormistasid, võid muuta tarnesagedust. Võta ühendust meie klienditeenindusega ja me aitame astuda selleks vajalikke samme.

Leping ja õigus sellest taganeda

Mida tähendab lepingust taganemise õigus?

Kliendil on õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates esimese tarne kättesaamisest . Me võtame vastu ainult kasutamata kaupa. Kliendil on õigus kaupa kontrollida, kuid see tuleb tagastada rikkumatuna ja muutumatus seisukorras, muidu me saadetist vastu ei võta. Saates meile tagasi juba kasutatud kaupa, saadame selle uuesti kliendile. Tagastatavale kaubapakendile tuleb lisada ka kliendinumber või isikukoodi, mille alusel tuvastame, kellele kaup kuulub. Kliendil tuleb tasuda kauba tagastamise kulud, kuid tasuda ei tule koos kaubaga saabunud esmast arvet.


NB! Taganemisõigus kehtib ainult esmasele tootele, mitte enam lepingus märgitud edasistele tellimustele.

Boomerang
C/O Dentle
Aasa tee 1
74201 Loo
.

Mida tähendab tellimuse kinnitamine telefoni teel tehtud lepingu puhul?

Kuna telefonimüügi puhul füüsilisi lepinguid ei sõlmita, saadame tellimuse kinnitamiseks info tellimuse sisuga SMS, e-posti või paberkandja teel. Kui tellimusekinnitusele on kokkulepitud kujul vastatud loeme seda nõusolekuks ning anname tellimuse töösse. Sellel kinnitusel on kehtivus nagu kirjalikul lepingul ning see on tagatiseks nii kliendile kui müüjale. Kokkuleppele jõudmise protsessi jooksul selgitab müüja kliendile selgesõnaliselt lepingu tingimusi ning informeerib klienti tellimuse sisust.

Arveid puudutavad küsimused

Kuidas ma maksan?

Oma arvete töötlemiseks kasutame koostööpartnerit Tantsivad Robotid OÜ . See tähendab, et meie kliendina peaksite alati sooritama oma maksed arve esitanud ettevõttele. Kui tekib küsimusi maksekuupäeva vm arvet puudutava teabe kohta, võtke palun ühendust info@dentle.ee. Kõigi tarnete eest makstakse arve alusel ning maksetähtaeg on 28 päeva alates arve väljastamise kuupäevast.

Mulle saadeti meeldetuletus?

Meeldetuletused saadetakse ainult juhul, kui maksetähtaeg on möödunud ja makset ei ole sooritatud. Reeglina võtab makse sooritamise registreerimine 1-3 tööpäeva. Kui oled sooritanud makse maksetähtaja kuupäeval, kuid siiski meeldetuletuse saanud võib seda lihtsalt ignoreerida.

Meie toodetest

Eluaegne garantii

Seda sa juba tead, et saad oma Dentle’i tootele eluagse garantii, eks ole?

Me usaldame oma toodete kvaliteeti. Just sellel põhjusel anname kõikidele oma aktiivsetele tellijatele Dentle One harjale eluaegse garantii. Juhul, kui su Dentle One peaks tellimuse kehtivuse ajal, mis tahes põhjusel töötamast lakkama, piisab sellest, kui saadate hambaharja meile tagasi. Saadame uue Dentle One hambaharja täiesti tasuta. Meie jaoks on lihtsus üks osa Dentle One konseptsioonist. Kui soovid täpsemat informatsiooni eluaegse garantii eeliste kohta, võta meiega ühendust.

Tootest lähemalt


Vajuta SIIA, et saada rohkem infot toote kohta.

Meist


Dentle One on Rootsis disainitud elektriline hambahari, mis panustab hammaste parema tervise ning valgete hammaste heaks. Nimi ‘Dentle’ on tuletatud sõnadest ‘Dental’ (’hamba-’) ja ’‘Gentle’ (’õrn, hell’). ’Dental’ peab silmas suu tervishoidu ja ’Gentle’ kirjeldab õrna, kuid siiski tõhusat puhastamist.

Klienditeenindus


Email: info@dentle.ee
Tel: 622 6333
Facebook

Teie ostukorv